>Gary Moore

>Yazı yazma niyetiyle ortalıkta dolanırken Gary Moore‘un ölüm haberiyle karşılaştım. Pek çoğunuz onu “Still got the blues” ile tanıyorsunuz ama ben onu başka bir parçayla anmak istiyorum. Kendisi de artık tepelerin ardında, uzakta bir yerde. Huzur içinde yat Gary Moore


~ by meneere on February 6, 2011.

13 Responses to “>Gary Moore”

  1. >ya ben de çok sevıyodum onu :/çok uzuldum.

  2. >senden duydum şimdi. bilmiyordum. iyi müzisyendi.bu şarkı da çok güzel.ve güzel söylemişsin.over the hills and far away şimdi o.

  3. >Of.giden gidene-.-

  4. >ölüm ayı ilan ettim bu ayı

  5. >Diğer taraftaki müzisyenlere biri daha eklendi, ne biçim parti vardır şimdi orada kim bilir

  6. >Ben de ilk ekşi sözlükte gördüm. Aslında ülkemizde defnenin ölümü kadar gündem yapamadı bu da bizim ülkece olan cahilliğimiz işte :S

  7. >Asıl acı olanı bu adamın sadece "still got the blues" ile bilinmesi

  8. >Bana daha çok, Sezen Cumhur Önal'ın;"Evett, şimdi Gary Moore'dan Still got the blues geliyor, yani; Hala bluzunu saklıyorum!" repliğini hatırlatır.Sen de mi Brütüs.

  9. >Bu haberi başka bir blogger arkadaşın yazısında görmüştüm ve çok üzülmüştüm..Ayrıca mimlendin.

  10. >ben de mimledim seni.kaçamazsın.:)

  11. >@Fran valla bu aralar giden gidene…

  12. >@Mia en kısa zamanda 🙂

  13. >@Deep kaçmadan yapayım bari 😀

Leave a comment